lauantai 11. syyskuuta 2010

100 asiaa minusta (josta 25 ensimmäistä)


Olen huomannut monien bloggaajien kertovan itsestään 100 asiaa, joten ajattelin itsekin tehdä samoin.


1. Olen syntynyt silloisessa Neuvostoliitossa
2. Muutin Suomeen noin 4 vuotiaana
3. Olen kaksikielinen.
4. Olen opiskellut itselleni ammatin englannin kielellä
5. Rakastan kansainvälisyyttä ja englannin kielellä puhumista
6. Haluaisin oppia puhumaan ranskaa ja espanjaa
7. Espanjaa opiskelinkin lukiossa, mutta jätin sen kesken ..enkä millään muista miksi..
8. Tykkään lukea kirjoja ja kausilehtiä englanniksi
9. Ihanneikäni on 25 vuotta. Voisin ikuisesti olla 25 vuotias :)
10. Synnytin kesäkuussa ensimmäisen lapseni
11. Ja olen siitä ihan haltioissani
12. Haluaisin kovasti saada vielä yhden lapsen .. jos saisin päättää sukuopuolen ...ottaisin tytön. Sitten minulla olisi tyttö ja poika :)
13. Haluaisin löytää vanhan hylätyn hevostallin ja rakentaa siitä tunnelmallisen kodin perheelleni.
14. Ennen rakastin barokkimaista sisustustyyliä, mutta äitiyden myötä tyyli on muuttunut skandinaaviseksi.
15. Voisin ostaa lähes kaikki tuotteet Riviera Maisonilta
16. Rakastan kesää ja aurinkoa ..mutta nyt olen myös tykästynyt syksyyn.
17. Tunnelmalliset syysillat tuovat esimakua talvesta ja joulusta
18. Voisin polttaa kynttilöitä joka päivä ...
19. ..lähinnä tunnelman vuoksi
20. Rakastan dokumenttielokuvia
21. Lempparini on Valentino, muodin viimeinen keisari ..voisin katsoa sen aina uudestaan ja uudestaan.
22. Valentino on ehkä yksi maailman lahjakkaimmista suunnittelijoista
23. Toiseksi paras olisi Karl Lagerfelt
24. Rakastan näiden kahden suunnittelijan vaatteita ja asusteita
25. En ole koskaan ymmärtänyt vampyyrielokuvien -ja sarjojen hysteriaa ..mutta on pakko myöntää että olen aivan koukussa Vampyyrin päiväkirja -sarjaan

Noh, tossa olikin 25 ensimmäistä asiaa minusta, loput 75 kirjoitan heti kun keksin mitä ne olisi :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei!
Törmäsin sun blogiin ihan sattumalta ja taisin jäädä heti koukkuun :D

Itse olen 23 vuotias 4kuisen pojan äiti ja myös Neuvostoliistossa syntynyt (Suomeen muutin -91 lopulla). Siinä ehkä muutama syy jonka takia blogisi kiinnostaa :p

Ei mulla mitään fiksua asiaa ollut, halusin vaan että tiedät, että täällä ruudun takana joku lukee usn blogia ja toivoo että jaksat jatkaa postailua :)

-mimo-

Karina kirjoitti...

Hei Anonymous: Kiitos ihanasta kommentistasi :) Olen saanut näitä blogin jatkamispyyntojä muutaman kappaleen ja lyhyen mietintätauon jälkeen päätin jatkaa kirjoittelemista :)