torstai 22. huhtikuuta 2010

Päivän asuja, neuvolaa ja se muutto ... 3 days left

Loma alkoi pari päivää sitten ja kirjoitus heti jäi ...olen ollut laiska, kirjoittamisen suhteen en muuhun. Olen kuitenkin ahkerasti pakkaillut meidän tavaroita uutta kotia varten. Ihanaa, muuttoon enää 3 päivää :)

Eilen olin muuten vanhassa neuvolassa viimeistä kertaa. Muuton takia postinumeroni vaihtuu ja joudun käyttämään toista terveysasemaa, what a shame. Neuvolahoitajani oli tosi mukava ja ajatusmaailmamme oli samalla tasolla. Saas nähdä miten käy uuden neuvolahoitajan kanssa, toivottavasti hänkin on yhtä mukava ''äitihahmo'' :)

Neuvolakäynnistä pähkinäkuoressa: Kaikki oli hyvin.
Hemoglobiini selvästi noussut, kiitos rautalitkun, joka muuten maistui ihan verelle :)
Pikkuinen hengailee pää alaspäin mutta ei ole kuitenkaan vielä asettunut synnytyskanavaan.

Eilen otettu pika kuva päivän asusta ennen neuvolaa. Huom. muuton alla sänky SAA jäädä petaamatta :)

Neulemekko - Kaffe
Valkoinen tunika - Vero Moda
Vyö - Lindex
Legginsit - H&M
Saappaat - Zara

Toissapäivän asu

Villakangastakki - Zara
Kaulahuivi - Mulberry
Pitkä raidallinen paita - Oysho
Leggingsit - H&M
Balleriinat - Dinsko

Nyt tämä laiskuuden luomuus jatkaa jälleen pakkailua med mamma. Adios!

2 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Hei tosi ihanaa, että otat asukuvia raskaana! Mun mielestä on meinaa niin suuri sääli, kun monet raskaana olevat naiset tyyliin hävittää kaikki kuvat noilta ajoilta häpeämisen vuoksi. En oo koskaan ymmärtänyt sitä ja tällaiset kuvat tuo hymyn huulille! Keep on rocking ;)

Karina kirjoitti...

Voi kiitos Maija :) Olen aina rakastanut muotia ja minulle ei tulisi mieleenkään vaihtaa tyyliäni raskauden takia. Jollain tapaa mielestäni raskaana olevat naiset ''puhkeavat kukkaan'' :)) Kiitos vielä ihanasta kommentista! I definitely keep on rocking :)